..عشقم سکوت..

صفر رابستند تا ما به بیرون زنگ نزنیم.از شما چه پنهان از درون زنگ زدیم (حسین پناهی)

..عشقم سکوت..

صفر رابستند تا ما به بیرون زنگ نزنیم.از شما چه پنهان از درون زنگ زدیم (حسین پناهی)

سلام!

چند روزی بود دل و دماغ آپ کردن نداشتم،از دوکفه ای صفحه کلید دارم خسته شده بودم،نوشتن در اینجا که سهله،حوصله ی خودم و کلا"نوع بشر رو نداشتم؛حالا دلیلش را بماند...پس از چند روز از روی دلتنگی برای فضای مجازی ،دوکفه ای صفحه کلید دار نقره ایم را باز کردم.کلی حرص و جوش خوردم  و فحش های  نان و آبدار به اون کوسه ای که سابقا به کابل اینترنت برخورد کرده بود دادم؛تا اینکه بعد یک ربع بالاخره موفق شدم آنلاین شوم و پس چند وقتی بگویم:

سلام!

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم شادمان(دیلماج بانو) 1392,05,14 ساعت 01:51 ق.ظ

سلام دوست گرامی؛
خوشحالم که خوشتان آمد...اما کاش حال که از وبلاگ بنده دست نوشته ای از بنده را گذاشتید منبع را هم درج می کردید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد