دکتر روحانیمشارکت مردم

 

کدام یک در اتخابات پیروز شدند مردم یا حسن روحانی؟

عواقب زلزله آذربایجان

با عرض تسلیت به تمام هموطنان آذربایجانیمون ...

در پی زلزله ای که روز گذشته شمال غرب ایران و استان آذربایجان شرقی عده ای از هموطنانمون به عزای اقوام وآشنایان خود نشستند.بنده از طرف خودم وتمامی هموطنانم عرض تسلیت به داغداران دارم.

اماااااا عدهای فرصت طلب که در پی چنین حوادثی هستند تا از اون سوء استفاده کنند وبذر نفاق رو بپاشنددست بکار شدند عده ای در گوگل پلاس دارن با استفاده از تفاوت زبون دارن تفرقه افکنی میکنن.

برخی از ابلهان نوشتن ایران به این استان ترک زبون مثل بقیه ی مکانهای دیگه که زلزله اومده نمیرسه واز این مزخرفات که نمیخوام بیشتر صحبت کنم در موردش چون ارزشش رو نداره. 

فقط میخوام به مردم بگم این حرفا نه تنها میخواد دل مردم رو از نظام سرد کنه بلکه خود مردم فارس و ترک رو هم از هم جدا میکنه و ما باید توجه داشته باشیم واتحادمون رو حفظ کنیم و گوش به این اراجیف ندیم.

تصاویری از زلزله در ادامه مطلب:

ادامه نوشته

مخالف نظام مخالف ولایت فقیه نیست

رهبر معظم انقلا اسلامی در دیدار با دانشجویان ضمن اینکه خواستار ایجاد فضایی آرام برای گفتن حرف مخالف و تحمل شنیدن مخالف شدند.بیان کردند که :کسانی که نظر کارشناسانه میدهند را نباید جزو مخالفان ولایت فقیه تلقی کرد ایشان حتی به صراحت اعلام کردند که مخالف من مخالف ولایت فقیه نیست.

(لینک دانلوداین قسمت از  سخنرانی رادر ادامه مطلب قرار دادم حتما دانلود کنید)

برخی از دوستانی که امروزه خیلی ها اینکار رو میکنند واجازه ی صحبت به مخالفان رو نمیدهند توجه داشته باشید آقا چی گفت لطفا کاسه ی داغتر از آش نشید و دشمن تراشی برای انقلاب و نظام وولایت فقیه نکنید اگر میتونیم باید جواب بدیم اگر ادعای بسیجی و حزب اللهی بودن داریم باید بتونیم جواب بدیم.

ادامه نوشته

شروع مجدد

بانام ویادخداوبااستعانت از امام زمان (ع)مجددا میخوام فعالیتم رو شروع کنیم وانشاالله وبلاگ  ومطالبی در خور و شایسته ارائه بدم....

هاشمی.یارامام!دشمن انقلاب؟دشمن رهبر؟؟؟؟؟فرد بی بصیرت؟؟؟؟؟؟

یادش بخیرآن زمان که امام بود یادش بخیر آن زمان که شهید بهشتی بود آمطهری بود رجایی بود دستغیب بود طالقانی بود و از همه مهمتر یادش بخیر آن زمان که اکبر جان بابا آدم بود و به عنوان یار امام شناخته میشد.البته حق دارد کسی که در زمان امام با نزدیکی به امام خمینی و خوراندن جام زهر به امام در یک دوره ای شده بود یکه قلدر ایران که به نظر روی شعبان بی مخ را هم کم کرده بود پس از ریاست بر ذمجلس و ریاست بر قوه ی مجریه و هر ریاست بالای دیگر نتوانست تنها منصبی که تا ابدالدهر به آن نخواهد رسید ولیاقت آن رایعنی رهبری پیدا نمیکند اشغال بکند لایحه ای به خبرگان برد و طرح شورایی شدن مقام رهبری را خواستار شد که این طرح شوم با نیتی پلید تر از طراح شکست خورد از اینجا بود که هاشمی مرد اول پشت صحنه سیاسی ایران شد و بدون رقیب کار خود را ادامه داد و شروع به مهره چینی در مناصب و ارگانهای مختلف از نیروهای خودی شد و هر چه از ارث بابا جان خود داشت آن را به چندین میلیارد برابر تبدیل کرد(قابل توجه کسانی که میگویند هاشمی ثروت خود را برای انمقلاب گذاشت بله گذاشت ولی چند میلیارد بیشتر درو کرد از همین انقلاب)و صاحب بزرگترین قلکهای ایران یعنی مترو مدارس غیر انتفاعی وکلان کلانترین هم دانشگاه آزاد و از همینها استفاده کرد تا طی یک نقشه بزرگ هدف اساسی خود را پی ریزی کند این بار خود به روی صحنه آمد و فکر میکرد میتواند باز هم در نقش سیاسی خود بیرقیب بماند بدون اطلاع از فردیکه بدون نام نشان است اما بیشتر از او رای می آورد و باز هاشمی به انزوا کشیده میشود تادر دوره بعد مترسکی مثل میرحسین را  علم کند و با پولهای هنگفت و بکار گرفتن تمامی اعضای خانواده های خود به جنگ تنها یک نفر بدون پشتوانه مالی ولی کارنامه تقریبا خوب به میدان آمد وخودمانی بگویم پته همه یشان را روی آب ریخت که هیچ طوری شد که تمام خانواده ی آقای به ظاهر یار سابق امام و دشمن امروز نظام یا دستگیر یا فراری شدند واین شد که مرد اول پشت صحنه سیاسی ایران به انزوا کشیده و به عنوان فردی که از سران فتنه است و عامل اصلی فتنه و حامی فتنه گران شناخته شد و ظاهر پلید و باطن پلیدتر از آن نیز برای همگان آشکار شد.........................

تسخیر لانه جاسوسی یاتف سربالا

ما پشیمانیم

 

اندی سال پیش دانشجویانی که میگفتند پیرو خط امام هستند به راستی که بودندشاید!!!!!تصمیم گرفتند جاسوسخانه ی آمریکا را تسخیرکنند و جاسوسان آمریکایی رادستگیر کنند آنها رفتند و موفق به این کار شدند حال برخی پیرو خط امام بودند برخی اظهارداشتندپیرو خط امام هستند و برخی نیز شاید به فکر آینده که البته نظیر آن نیز امروز مشهود است(قابل توجه کسانی که بخاطر کارت فعال و کم شدن سربازی وارد بسیج میشوند)بهر حال آنها این عمل را انجام دادند ودر همان زمان تزلزل حکومتی ایران نیز قدرت سربازان امام به رخ آمریکا کشیده شد(دستشون درد نکنه)اما به حال بنگریم و ببینیم ازبین آنهایی که داعیه ی خط امام را داشتند اکنون چند نفر سر حرف خود ماندند شاید انگشت شمار (البته انگشتان دست وپا)آری برخی ماندند و برخی شدند حکایت تف سر بالا .همانهایی که گفتم نظیرشان امروزهست حال به هر قیمتی (شاید یک قاقالیلی)به زیر پرچم آمریکا رفتند واظهار پشیمانی کردند ونامه نوشتند بیانیه دادند و گفتند ما پشیمانیم  لانه جاسوسی را در آن زمان تسخیر کردیم ما غلط کردیم و نمیدانستند آن کارشان غلط نبود اکنون غلطی بزرگ میکنندوگفتند: امام باید به موزه ها برود ویادشان رفت امام فرمانده یشان بود و یادشان رفت که هنوز امام سربازانی دارد که به فرماندهی شاگرد امام ونایب امام زمان خون دشمنان امام واسلام و ایران را میریزند و نمیگذارند آن کسانی که خود را به هر صورتی به آمریکا و دشمنان امام و رهبر فروختند این انقلابی را که با خون چند صد هزار نفر شکل گرفت و هم اکنون نیزاگر پای خون دادن بیافتد خون چند صد هزار وبلکه بیشتر فدای این انقلاب میشود تادیگر دست بیگانگان خونخواران نیافتدنمیگذارند آنها هر غلطی که میخواهند بکنند.

اهانت سبزکها به دخترعلیرضا افتخاری

                                               

دیکتاتور منشی جنبش سبز من را یاد حرف بوش می اندازد که هر کس باما نیست بر ضد ماست. دیکتاتوری این است که حامیان موسوی(متخصص رفتن به مجلس ختم آدم های زنده) هر کاری می خواهند می کنند، بعد کسی نگاه چپ به آن ها بکند داد فریاد  وا اسلاما سر می دهند. البته حاصل توهم تقلب و اغتشاشات هم همین است که به فرزندان آقای افتخاری تعرض می کنند…

                                                             ۳،۵ مگابایت
                                                       دانلود کلیپ تصویری

                                                          دانلود مستقیم

پیام کروبی به مناسبت روز قدس!!!

 

 

 

 

                                                    ۱.۴مگابایت/با فرمت 3gp
                                                       دانلود کلیپ تصویری

                                                         دانلود مستقیم

عملیات تروریستی مسجد جامع زاهدان

اگر پایینم با توبالا هستم       خوشم مجنون شهر لیلا هستم     

                آی اهل ثقیفه برید بمیرید         بشید کور من از نسل زهرا هستم

 کفرم عبادت شماست                 شک توی خلقت شماست

  شغل شبانه روزی ام        یکسره لعنت شماست

                                                            خنده به غیرت شماست

با عرض تسلیت خدمت همشهریان عزیزم که باز هم بی تدبیری مسئولین موجب از دست دادن اقوام وآشنایانشان شده است.دیشب  (۲۵/۴/۸۹)در ساعت ۲۱بعد از انجام نماز مغرب وعشا در مسجد جامع زاهدان باز هم شاهد مبدل شدن شادی شیعیان به عزا با انفجار دو بمب پی در پی بودیم.

جزئيات عمليات تروريستي زاهدان + تصاوير تروريست ها و تصاوير كامل از فاجعه

این گروهک مدعی شده است که این افراد به نام‌های «عبدالباسط ریگی» معروف به اسلام جان و« محمد ریگی» معروف به جنیدجان عملیات تروریستی انتحاری خود را در مقابل مسجد جامع زاهدان انجام داده‌‌ و به هلاکت رسیده‌اند.

"صراط" - شب گذشته دو انفجار در مسجد جامع شهر زاهدان به وقوع پیوست که منجر به زخمی شدن و شهادت تعدادي از هموطنانمان شد.

به گزارش صراط انفجار اول در محل ورودی مسجد بوقوع پیوست و انفجار دوم نیز هنگام تجمع آمبولانس ها و خدمت رسانی بـه زخمی ها در خیابـان آزادی جنب مسجد جامع اتفاق افتاد .هنگام وقوع دو انفجار مراسم دعای کمیل به مناسبت میلاد امام حسین (ع) در مسجد جامع زاهدان برپا بود .
اين اولين عمليات تروريستي رفقاي ريگي پس از اعدام وي مي باشد .
 
اعلام 3 روز عزاي عمومي در سيستان و بلوچستان
استاندار سيستان و بلوچستان در پي شهادت جمعي از شهروندان مظلوم بر اثر بمب‌گذاري عوامل استكبار در مقابل مسجد جامع زاهدان از امروز به مدت سه روز عزاي عمومي در سيستان و بلوچستان اعلام كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومي استانداري سيستان و بلوچستان، علي محمد آزاد در بيانيه‌اي ضمن تبريك و تسليت و ابراز همدردي با خانواده‌هاي شهداي اي حادثه تروريستي اعلام كرد: عمال محارب و حلقه به گوشان استكبار جهاني بار ديگر خشم و عداوت خود را از وحدت و انسجام آحاد امت مسلمان نشان دادند.
آزاد افزود: اين بار در شب ولادت علمدار كربلا حضرت ابوالفضل العباس(س)در يك اقدام تروريستي و ددمنشانه تعدادي از فرزندان اين ديار را با هدف ايجاد تفرقه و نفاق بين شيعه و سني به شهادت رساندند.
 
جزئيات حادثه از زبان نماينده زاهدان
در ابتدا فردي با پوشش زنانه قصد ورود به مسجد جامع شهر زاهدان را داشته كه در جلوي درب ورودي مسجد از ورود وي به داخل مسجد جلوگيري مي‌شود. 
در انفجار اول سه يا چهار نفر شهيد مي‌شوند چرا كه انفجار اول در جلوي درب ورودي مسجد رخ مي‌دهد اما چند دقيقه بعد كه مردم براي كمك‌رساني مي‌آيند و در آن شلوغي فرد دومي مي‌آيد و با عمليات انتحاري انفجار دوم رخ مي‌دهد.

وي با يادآوري اينكه زمانيكه عمليات انتحاري باشد وضعيت متفاوت است، توضيح داد: اين جريانات تلاش بسيار زيادي داشته‌اند اما اكنون نيز موفق نشده‌اند كه وارد مسجد جامع شهر زاهدان شوند.

تصاوير عاملان انتحاري حادثه
گروهک جندالشیطان، عکس های دو عامل انتخاری که با انفجار مسجد زاهدان ده ها نفر از هموطنان بیگناهمان را به شهادت رساندند را در سایت خود منتشر کرد.
این گروهک  مدعی شده است که این افراد به نام‌های «عبدالباسط ریگی» معروف به اسلام جان و« محمد ریگی» معروف به جنیدجان عملیات تروریستی انتحاری خود را در مقابل مسجد جامع زاهدان انجام داده‌‌ و به هلاکت رسیده‌اند.
گفتنی است عبدالمالک ریگی سرکرده معدوم گروهک جندالشیطان، در اعترافات خود گفته بود که عملیاتهای این گروهک توسط نیروهای امنیتی آمریکا هدایت می شده و عوامل گروهک جندالشیطان، در حین عملیات تروریستی خود با تهیه فیلم و عکس و ارسال این اسناد برای نیروهای آمریکایی، از آنها پول دریافت می کرده است.
 
 
 چادری که ملعون با این پوشش قصد ورود به مسجد را داشته است
 
 
 جامع   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جوی خون در کنار مسجد
 
 
جامع
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 گوشتهای جداشده ی پیکرهای شهدا در پیراهن
 
 
 
جامع
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جنازه ملعون
 
 
جامع
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جنازه ملعون
 
جامع
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اسامي22تن از شهداي حادثه تروريستي مسجد جامع زاهدان
1- محمد رضا راغي
2- محمد اكبري
3- مصطفي نجار
4- محمود كياني
5- عارف شهركي
6- سجاد حاجيان
7- سيدجواد حسيني
8- مصطفي آبياري
9- محمد سرگزي
10- علي غلامحسين تهراني
11- كاظم نجار
12- رضا مير
13-رضا شهركي
14- غلامرضا توكلي
15- احسان فرازمند
16- محمد حسيني
17- حميد سرحدي راد
18- محمد گلدوي
19- عليرضا كرد
20 -مجتبي ثريا
21- مسعود شجاعي باغيني
22- مرتضي عباس‌زاده محمودي
بر اساس اين گزارش تا كنون آمار شهدا به 25 شهيد رسيده كه هويت ساير شهدا متعاقبا ارسال مي‌شود.
پليس و دستگاه‌هاي امنيتي موضوع انفجارهاي زاهدان را پيگيري مي‌كنند
جانشين فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد: موضوع انفجارهاي ديشب در زاهدان توسط نيروي انتظامي و دستگاه‌هاي امنيتي در حال پيگيري است.
سردار احمدرضا رادان در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامي فارس گفت: نتيجه و جزئيات تحقيقات انفجارهاي ديشب در زاهدان پس از تكميل اعلام خواهد شد.
جانشين فرمانده نيروي انتظامي كشور درپي انفجارهاي شب گذشته در زاهدان به اين شهر سفر كرده است.
 
بسيجيان بايد نقش بيشتري در برقراري امنيت بر عهده بگيرند
جانشين سازمان بيسج مستضعفين گفت: از اين به بعد بسيجيان بايد نقش بيشتري را در برقراري امنيت برابر با فرآيندي كه مسئولين تعيين كرده‌اند بر عهده بگيرند تا ديگر شاهد اتفاق‌هاي تروريستي مثل مسجد جامع زاهدان نباشيم.
سردار علي فضلي جانشين سازمان بسيج مستضعفين صبح امروز در مراسم تحليف بسيجيان كه در حرم بنيانگذار انقلاب سلامي برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اين مراسم را يك آئين مقدس براي آغاز به كار كساني دانست كه قصد ورود به سازمان بسيج در سراسر كشور را دارند.
فضلي با اشاره به همزماني برگزاري اين مراسم با روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ره) ايشان را الگويي مناسب براي ميثاق عملي بسيجيان معرفي كرد و افزود: بسيجيان با الگو قرار دادن حضرت عباس(ع)، مي‌توانند مسير خود را در وفاداري به اسلام، انقلاب و ولايت فقيه تا آخرين لحظه حياتشان ترسيم كنند.
وي همچنين در پاسخ به سؤالي در خصوص اهميت نقش بسيج در برقراري امنيت در نقاط مختلف كشور، به جنايت تروريستي شب گذشته در مسجد جامع زاهدان اشاره و تاكيد كرد: اين اقدام كه توسط عناصر خود فروخته و وابسته به مستكبرين انجام شد در حقيقت در راستاي ايجاد اختلاف بين شيعه و سني صورت گرفته و وحدت مسلمانان را نشان رفته است.
جانشين رئيس سازمان بسيج همچنين به شهادت جمعي از عشاير و فرماندهان سپاهان پاسداران در سال گذشته در سيستان و بلوچستان اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه ما در سيستان و بلوچستان با يك جنگ سخت روبه رو نيستيم اما مي‌بينيم اين گروهك‌ها و عوامل خودفروخته، نمادهاي قرآني، اسلامي و وحدت بخش مسلمانان را هدف قرار داده‌اند.
فضلي خاطرنشان كرد: مسئولين كشور بايد با توجه جدي، مانع از تكرار اين حوادث شوند و بسيج نيز در اين مسير با تمام وجود مي‌تواند وارد عمل شود.
وي گفت: حضور بسيج در برقراري امنيت بايد از حالت شعاري خارج شده و ما معقتديم كه امنيت در اين منطقه بدون حضور مردم ممكن نيست.
جانشين رئيس سازمان بسيج همچنين با اشاره به اجراي برنامه‌هاي متعدد فرهنگي در مرزهاي كشور تصريح كرد: از اين به بعد نيز بسيجيان بايد نقش بيشتري را در برقراري امنيت برابر با فرآيندي كه مسئولين تعيين كرده‌اند بر عهده بگيرند تا ديگر شاهد اين اتفاق‌ها نباشيم.
فضلي همچنين با بيان اينكه فعلا آمار دقيقي از شهدا و مجروحين اين حادثه نداريم، تصريح كرد: بايد اجازه داد تا مسئولين استان عقبه عوامل اين بمب گذاري و زاوياي ديگر اين حادثه را روشن كند. 
 لعن علی عدوک یا علی تولی و دومی و سومی

دکتر عباسي-اولين کرسي آزاد انديشي

جناب دکتر عباسی

                                              7،6 مگابايت/کيفيت پايين

                                         دانلود کلیپ صوتی غیر مستقیم

                                   15 مگابايت/با کيفيت خوب/با فرمت mp3
                                            دانلود کلیپ صوتی مستقیم

عید مبعث مبارک

از بعثت او جهان جوان شد
                                              گیتی چو بهشت جاودان شد
خوشبخت کسی که در لقایش
                                                 بر سایه رحمتش نهان شد

حضرت هاشمی رفسنجانی (دامت توفیقاته!)

این "کوچیک زاده ها" با "بزرگ زاده ها"یی چون فرزند برومند شهید مطهری و مهدی جون من -که برای عمل به فرمایش رهبر عزیز و دلبندم، آقای خامنه ای، در راستای نهضت نرم افزاری رفته لندن دکتراشو بخونه و گفتم نیا، تکلیفت الان فقط درس خوندنه، چون ولی فقیه فرموده- در نیافتند. چون دانشگاه آزاد مال خودمونه و سرمایه اندک 250هزار میلیاردیش رو می خوام برا فائزه و یاسر و مهدی و محسن و محسن و بچه هاشون بذارم تا با اون به تئوری همسر عزیزم-که زندگی ام رو مدیون اویم-عمل کنن و هر وقت کاندیداشون رای نیاورد تمام دلسوزان امام رو جمع کنن تا بریزن تو خیابونا و فحش بدن و آتیش بزنن.به هر حال این انقلاب همانطور که برای پیروزیش از پول من استفاده کرد برای تداومش نیاز به منابع مالی داره.

فقط چون احساس نگرانی از بابت آینده انقلاب می کنم این رو هم بگم که این "کوچیک اف" حق نداشت به انتساب القابی مثل "پوفیوز" که علی جون، "بزرگزاده عزیزم" به او داده حتی با پرتاب تکه کاغذ و یا امثالهم اعتراض کنه.

به هرحال ما این انقلاب رو از دست نخواهیم داد

والسلام علیکم و رحمه الله

 

فحاشي علي مطهري به رسايي و کوچک زاده! بسيارشرم آور

فحاشي علي مطهري!  آقاي لاريجاني کجا شما ولايي هستيد؟ شما همون بس است که روز انتخابات به صورت موهن به موسوي تبريک گفتيد؟ اگر شما پيرو رهبري هستيد چرا به موسويپيرو ولايت!!! خائن تبريک گفتيد؟ چرا با کروبي که حضرت آقا به صريح اشاره کرد کسي که نظام جمهوري اسلامي را متهم ميکنه بايد مجازات بشه! شما باز با اين فرد معلوم الحال دست مي دهيد! چرا مجلس مثلا اصولگرا هيچي چيزي به شما نگفت! وحدتي که شما ميگوييد همان وحدت ابوموسي اشعري مي گفت! همان وحدتي که هم در فتنه گفتيد و جوابش را هم شنيديد!
شما  چرا فحاشي علي مطهري! به آقاي کوچک زاده و رسايي! هيچ چيزي نگفتيد!!!
آقايون هر کس کم آورد از رهبري و جبهه خود مايه مي گذارند! خيلي جالبه!شما که ميگيد ما دانشجو نيستيم چرا دروغ مي گوييد!آقاي دلخوش به امثال بنده توهين مي کنه و ميگويد با اتوبوس و بخاطر غذا و کيک و سانديس اومديم! دلش هم پره ميگه چرا به سبزي ها اجازه راهيمايي نداديد! عجب اصولگرايي! آقاي دلخوش من با مترو اومدم و چون زير گرما ماندم همان روز گرما زده شدم! اگر ادعاي مسلمانيتان مي شود آقاي لاريجاني اينها چي هست فحش نيست؟ يا هر جا به نفعتان هست موضع نميگيريد!
                                                           2،5 مگابايت

                                                   مستقیم وغیرمستقیم

دو مستند جالب

 

هیچکدام از دستتون نره!

منبع: ماهنامه فرهنگی تحلیلی راه

مستند ایران سبز

ساخته محمدرضا دهشیری

با زیرنویس عربی

 

                                                        72 مگابایت/ با فرمت wmv

                                                   دانلود کلیپ تصویری غیر مستقیم     

     

                                                         28 مگابایت/ با فرمت 3gp

                                                   دانلود کلیپ تصویری غیر مستقیم

مستند دختر لر

سفر به زادگاه دو کاندیدای ریاست جمهوری

و زادگاه همسر یک کاندیدا

و نظرات مردم درباره انتخابات،کاندیداها و تقلب

ساخته محمدرضا دهشیری

                                             ۲۵مگابایت/با فرمت wmv/قسمت اول

                                               دانلود کلیپ تصویری غیر مستقیم

                                            

                                          ۱0 مگابایت/ با فرمت wmv/ قسمت دوم

                                               دانلودکلیپ تصویری غیر مستقیم

                                         

                                            9،8 مگابایت/با فرمت 3gp/قسمت اول

                                              دانلود کلیپ تصویری غیر مستقیم

                                

                                         4،09 مگابایت/ با فرمت 3gp/ قسمت دوم

                                               دانلود کلیپ تصویری غیر مستقیم

         

دیکتاتوری!

دیکتاتوری

آیا دیکتاتوری غیر از این است که کسی روبروی قانون بایستد؟

                                                  1،8 مگابایت/ با فرمت 3gp

                                                      دانلود کلیپ تصویری

                                                  مستقیم   و  غیر مستقیم

                                                5،06 مگابایت/ با فرمت Wmv

                                            دانلود کلیپ تصویری غیر مستقیم

سیدحسن خمینی نوه ی امام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عشاق تو یا فاطمه اکرام شوند                                  

                                                 از سفره ی احسان تو اطعام شوند
امسال شعار عاشقانت این است

                                                     باید که سران فتنه اعدام شوند

به نقل از رجانیوز وکوشش حامدسالاری:سيد حسن خميني و انصاري  (جمعه) در جريان برگزاري مراسم بيست و يكمين سالگرد ارتحال امام خميني و پس از پايان آن، برخوردهاي تند و زننده‎اي با برخي از دست‌اندركاران برگزاري مراسم داشته‌اند.

به گزارش رجانيوز، برخورد با دو تن از اعضاي ستاد نمازجمعه تهران و وزير كشور به‌عنوان نماينده دولت در ستاد برگزاري مراسم ارتحال امام(ره) پس از آن صورت گرفت كه جمعيت حاضر در مرقد مطهر امام خميني به سيد حسن خميني اجازه سخنراني ندادند.

جمعيت ميليوني حاضر در مرقد مطهر امام(ره) كه از ابتداي مراسم شعارهايي عليه سران فتنه سر مي‌دادند، هنگامي كه سيد حسن خميني تلاش كرد براي دقايقي سخنان خود را ايراد كند، با شعارهاي يكپارچه و پيوسته، اعتراض خود را به همراهي وي با سران فتنه در طول يك سال گذشته اعلام كردند.

صداي شعارهاي مردم در مرقد مطهر به‌قدري زياد بود كه شبكه خبر در حين پخش زنده اين مراسم، چندين بار مجبور به قطع كامل صدا شد. با اين حال، سيد حسن خميني جمعيت انبوه معترضان به خود در داخل و خارج حرم را عده‌اي اندك توصيف كرد.

گزارش خبرنگاران ما حاكي است سيد حسن خميني پس از اين واكنش مردمي، با وزير كشور و دو تن از اعضاي ستاد برگزاري نمازجمعه تهران برخوردهاي زننده‌اي داشته است.

همچنين محمدعلي انصاري دبير ستاد بزرگداشت امام(ره) نيز كه در حين سخنراني رئيس‌جمهور در اقدامي نامتعارف دو بار به بالاي سن رفت و قصد تذكر پايان وقت را داشت، پس از عتاب دكتر احمدي‌نژاد به وي و شعارهاي مردم عليه فتنه‌گران، الفاظ ناشايستي خطاب به برخي از دست‌اندركاران مراسم ارتحال به‌كار برده است.

اعتراض يكپارچه مردم به همراهي با فتنه‌گران و سر دادن شعارهايي مانند "نواده روح‌الله سيد حسن نصرالله"، "وصيت حاج احمد پيروي از ولايت" از سوي ناظران سياسي به خيرخواهي مردم براي سيد حسن خميني و تلاش براي بازگرداندن وي از همراهي با فتنه‌گران تعبير شده است.

شعر و خبر بالا رو یکی از دوستان عزیزم به اسم حامد سالاری برام زحمت کشیده ودرآورده مطالب مفیدیه حتما بخونید.

دیروز ، امروز ، فردا

فوری


فشار رسواشدگان برای حذف برنامه "دیروز امروز فردا"به صدا وسیما




http://www.bornanews.ir/images/docs/000011/n00011230-b.jpg

دوستان ما خبر دادند که بدنبال پته زنی ها  و افشاگری های بیسابقه علیه جاسبی  و هاشمی و حزب های کفتار گونه  کارگزاران سازندگی و دوم خردادیها ، در برنامه دیشب شنبه 8 خرداد  ، فشار بر روی مدیران صدا و سیما از یک سو  و  تحت تاثیر قرار گرفتن بعضی از مدیران متساهل و متسامح صدا سیما برای حذف برنامه " دیروز امروز فردا " ،قوت شدیدی گرفته است.

 شما دوستان برای ادامه و حمایت از  این برنامه عمارگونه ، با شماره تلفنهای زیر تماس مکرر بگیرید ، و بدوستان خود هم اسمس بفرمایید.


22021901    021
22021955    021


لازم به ذکر است که قرار است اگر خدا بخواهد این برنامه تا 15 خرداد هرشب از شبکه 3 بعد از اخبار ساعت22 پخش شود.

سازندگی دارندگی برازندگی:

سازندگی، دارندگی، برازندگی:

اولی:من نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر به دولت سازندگی گیر میدن؟اون بدبختا که فقط به فکر مردم بودن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دومی : بله . واقعا واقعا .اصلا هیچ شکی در این نیست.

اولی:فکر کنم چون خودشون دستشون نمیرسه خدمات اونها رو انجام بدن یه ذره حسودیشون میشه .

دومی :بله واقعا خدمات گرانبهای آنها را باید در تاریخ ایران ثبت کرد.

اولی:اصلا کسایی که دارن از اونا انتقاد میکنن خدمات اونا رو در نظر گرفتن.

دومی:نه واقعا من نمیدونم چرا اینا اینقدر با اینا دشمنن؟تو میدونی؟

اولی:نه با این همه خدماتی که برای مردم انجام دادن مثل :دانشگاه آزاد

دومی: (به به)

اولی:مدارس غیر انتفاعی

دومی: (به به)

اولی:مترو

دومی: (به به)

اولی:با این همه خدمات دیگه جایی برای انتقاد نمیمونه.

دومی:ببین رفیق جون اونا به فکر من وتو نبودن خوشکل بابا اونا به فکر یه چند تا قلک غول آسا واسه خودشون بودن توچرا اینقد ساده ای اگه دانشگاه آزاد زدن ماشاالله آثار ما تاخرش واسه خودش هنوز هست و هنوز که هنوزه  دارن پولهای هنگفتی  از دانشگاه به جیب میزنن دارن جیبای جوونای مردم و خانواده های بد بخت رو خالی میکنن در عوض حساب بانکهای سوئیس خودشون رو به عرش اعلا میبرن چرا الان دانشگاه آزاد مثل هتل شده فکر کردی اونا به فکر جوونها هستن نه اونا پولشون رو میگیرن وجوون رو بعد از اینکه چند سال درس خونده بیکار تو خیابونا رها میکنن جوون هم فکر میکنه الان دیگه علامه ی دهر شده نمیفهمه اونجا به علمش که اضاف نشده هیچ ، تازه با اون وضع حجاب  جوون مردم رو هم مشغول چیزای جانبی کرده.واما مدارس غیر انتفاعی :این مدارس هم که  امتیازش اختصاص به خودش و پدر جاسبی داره اون هم یه قلک دیگه اونجا هم هر چی آقا زاده هست داره درس میخونه وبزرگترین قلکشون هم که مترو به اسم پسرشه یکی از اون آقا زاده های کله گنده است.. پس میبینی اونا به فکر ما نبودن عزیزم به فکر جیب خودشون بودن خوشکل بابا.البته من منکر نمیشم که اونا کار خوب هم انجام دادن ولی خوب این رو هم نباید نادیده گرفت که اشرافیت از دولت سازندگی شروع شد رشوه و فساد اداری اوجش تو دولت سازندگی بود.هر کی هم هر چی میگفت  میگفتن :سازندگی نه عزیزم دارندگی برازندگی

اولی :تو داری مغرضانه تصمیم میگیری. اصلا من چرا دارم با توحرف میزنم؟؟؟؟. اصلا تو که هیچی اطلاعات نداری .اصلا توکه چیزی نمفهمی ؟دیگه نبینم با من حرف بزنی ها.....!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ماجرای آقا غضنفر

مطئنم غضنفر را نمیشناسید(خوب چه بهتر).غضنفر درده کتول آباد سفلی چوپانی میکند از قضا غضنفری که گاوماده را از نر تشخیص نمیداد در یکی ازدانشگاه های تهران قبول شد(الکی).ای وای بر غضنفر که نمیداند چه زمانی پا به کجا گذاشته است ونمیداند چه اتفاقاتی در انتظار اوست.بعد از چند وقتی که غضنفر اومده بود تو دانشگاه با چند تا از بچه ها دیدمش اُه اُه دیگه هیچ کس نمیتمونست این آقا غضنفر ما را از برق بکشد ،واسه خودش شده بود یه پا تحلیلگر سیاسی . تابه حال با چنین افراد زاغارتی که تا دو روز پیش دست چپ و راست خودشون رو بلد نبودند()،اما تا دانشجوی دانشگاه های تهران میشن دیگه از لیبرال دموکرات و اصلاح طلبی و اندیشه ی سکولاریسم کمتر از دهنشون بیرون نمیاد مواجه شدید؟ یه شب رفته بودم تو خیابون تا یه هوایی بخورم از دور دیدم وسط میدون آزادی چند تا گوسفند داشتن میچریدن رفتم نزدیک دیدم غضنفر گوسفندهاش رو آورده بود چرا،به دهن خودش هم علف بود به دست و پاش هم دستمال سبز بسته بود() اول فکر میکردم به گردنش هم گردنبند سبز بسته بعد که رفتم نزدیک دیدم نه بابا غضنفر پول واسه گردنبند نمیده غلاده ی سبز سگ گلشون رو به گردنش بسته بود().جالب جمله ای بود که روی گوسفند او نوشته شده بود:انقلاب پشمی().از این ماجرا بگذریم،دیروزسرم راروی بالش گذاشته بودم که یکهوصداهایی شنیدم، اول فکر کردم کلاغهای خواستار تحول روی تیر برق علم شده  در باغچه ی علف جلوی پنجره ی اتاق دارن غار غار میکنن،اما بعد فهمیدم صدای معدم بود آخه شب قبلش خوراک جلبک خورده بودم ،حالا نگو تو معدم اختلافی بین روده ی کوچک چپ و روده ی بزرگ راست افتاده بود و نمی دونم این وسط سطل آشغالهای معده ی بیچاره ی من چه گناهی کرده بودن که باید آتیش زده میشدن .خلاصه بعد از بالا آوردن جلبکها()، معده ی بدبختم به غار و غور افتاد من هم رفتم به سلف سرویس دانشگاه تا به دور از دغدغه وسرو صدا دلی از عزا در بیاورم اما همین که میخواستم لقمه ی اول را به دهان بگذارم  غضنفر را دیدم که قاشق رابه جلوی دهان آورده بودالبته این طوری که او از تغییر اقتصادی جامعه حرف میزد و آنچنان از تورم وآزادی حرف میزد از یاد برده بودم ابن همان غضنفری است که در ده خود شیر گاو میدوشید وخیال کردم که اکنون پشت تریبون به نمایندگی از تمام حزب علفخوران(مثلا ...نقطه) برای هزاران نفر حرف میزد وخود را از خواص میداند وزمانی که میشنید از خواص انتقاد میشود آقا به خود میگرفت و حسابی ناراحت میشداما بعد که به خود آمدم متوجه شدم که این همانکسی است که حتی دست چپ و راست خود را تشخیص نمی دادوبه خود آمدم که آن قاشق است جلوی دهان اونه تریبون بعد نگاه کردم دیدم رو به ظرف قورمه سبزی(و...) کرده است و حرف میزند..آآآآآآآه واقعا باید افسوس خورد که این جوانانی که جنبه ی درس خواندن در دانشگاه های کلان شهرها به خصوص پایتخت را ندارند چرا جای این همه اُولدرم اُولدرم کردن شیر گاو و گوسفندان خود را نمیدوشند ...بعد از آن سوگند یاد کردم که هر گاه کسی از من برای انتخاب دانشگاه نظر خواست دانشگاه های تهران را به او پیشنهاد ندهم.هیچکی به خودش نگیره سیاسی نبود هافقط محض خنده بود.چرا بغض کردی آقا گریه نکن آقا منظورم شما نبودی که هیچکی به خودش نگیره سیاسی نبود هافقط محض خنده بود پس بیا بخندیم ....پایان

رمضانی - خدا غریبه

مداحی زیبائی از مجتبی رمضانی

خدائی خدا غریبه

                                                           ۳.۱۹ مگابایت

                                                       دانلود کلیپ صوتی

مساله ی هسته ای

خوب این روز ها مساله ی هسته ای خیلی مد شده.هر چی فکر میکنم متوجه نمیشم که چرا آمریکا اینجوری در مورد سلاح های هسته ای خودش حرف میزنه انگار از اونها هسته ی زرد آلو هست و در مورد انرژی صلح آمیزایران یکطوری حرف میزنه که انگار ما از بمب استفاده میکتیم .نمیدونم چرااوباما خودش رو به حماقت زده واقعا نمیدونه اینجوری خودش رو توی دنیا مسخره میکنه.یه  ضرب المثل قدیمی میگه اینها یا خودشون رو به خریت زدند یا فکر میکنن مردمشون خرن. به مردم جهان میگن ما به عراق حمله میکنیم چون سلاح کشتار جمعی دارن من نمیدونم واقعا مردمشون اینقدر  ...اند که نمیدونند سرمایه ی کشورشون داره با این سیاستهای غلط و احمقانه ی دولتشون به باد میره وخودشون به انزوای سیاسی واجتماعی و اقتصادی و فرهنگی کشیده میشن.واقعا اونهایی که دارن از صلح و امنیت دم میزنن بمباران شیمیایی هیرو شیما یادشون رفته. چرا آمریکاییها حافظه ی خودشون رو به فراموشی سپردن و نمیخواهند قبول کنند که دیگه دوره ی این حرفها گذشته و سطح آگاهی مردم دنیا بالا رفته. واقعا جای بسی تاسف است برای ایناحمقها که مردم دنیا را احمق فرض کرده اند.

عکسهای بمباران خونین و ظالمانه آمریکادر هیروشیما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شهید دیالمه- حرف آخر

شهید دیالمه

                                                           381 کیلوبایت

                                                        دانلود کلیپ صوتی

                                                    مستقیم یاغیر مستقیم

آیا آقازاده ها از خطر زلزله تهران مصون هستند؟

تاریخ بشریت مملو از گرفتاری های او بدست خود است! داستان های قرآنی و سایر تواریخ شاهدی بر این مدعاست که بشر در طول قرون متمادی که در جهان زیست کرده است هر حادثه ای که بر او گذشته بی ارتباط با رابطه او با خود و آفریدگارش نبوده است.

اگر حساب آنها که، حساب خدا را از زندگی خود جدا کرده اند(وشامل بندگانی که خدای متعال آنها را به حال خویش رها کرده اند شده اند)  را از حساب مومنین به الله در روی زمین جدا کنیم ، خواهیم دید که اتفاقاتی که در عالم می افتد و انسان مومن از آن تاثیر می پذیرد یا از الطاف الهی است یا دفع افسد به فاسد است که باز هم در کنه آن لطف خداست یا اگر بلیه ای است ،حاصل رفتارهای ناشایست بشر است که موقع نزول بلا برای آن فرا رسیده است. مراجعه به نقلهایی که قرآن عزیز از احوال اقوام پیش از انسان آخرالزمانی دارد می تواند برای درک موضوع کمک کند.

اخیرا موضوع زلزله در تهران جدی! شده است . کار به جایی رسیده که علما و اخلاقیون رو آورده اند به توصیه به جماعت و ملت که آقا توبه کنید و گناه نکنید و صدقه بدهید و امثالهم. همه اینها درست و بالای چشم ! اساسا در هیچ زمانی و در هیچ شرایطی خدای متعال به انسان اجازه گناه نداده بود  ونداده است و همیشه کار خیر و توبه و صدقه امری ممدوح بوده است و در زمان گرفتاری ممدوح تر و لازم تر .اما چرا همه ،مردم( مردم بمعنای غیر از خواص ) را خطاب قرار می دهند؟

منظورم اینست که آیا بلایای نازله الهی فقط بخاطر گناه عوام الناس است؟ که ما فقط عامه را به اصلاح توصیه می نماییم؟ نقش خواص و گناهان آنها که بعضا گناه یکی از خواص جامعه ای را به هلاکت و مرز بلا می رساند چرا دیده نمی شود؟ قالپاق دزدی و تخم مرغ دزدی (با وجودی که این هم گناه است)خشم خدا را بیشتر برمی انگیزد یا اختلاس های میلیلاردی توسط صاحبان نفوذ و قدرت و به تعبیری خواص اقتصادی؟ بد حجابی یک دختر نوجوان یا جوان که اگر کنه او را هم بررسی کنی عداوتی با دین و خدا ندارد بیشتر بلا خیز است یا آنان که سالها با مدیریت ناصحیح اقتصادی و فرهنگی وسیاسی این جوان را به اینجا کشاندند؟ این نوجوان یا جوان که ضد دین یا بد حجاب ذاتی به دنیا نیامده بود ، پدر و مادر او هم همینطور و او فرزند همین مردمی است که امام روح الله(ره) آنها را از جماعت مدینه زمان رسول الله(ص) برتر دانسته بود. چه کسی او را به روز در آورده است؟ لقمه حرام ؟ بی توجهی خانواده در تربیت؟ سر سپردگی به شیطان؟ بی توجهی به دیانت؟ دنبال نفسانیات رفتن؟ همه اینها درست است اما آموزش وپرورش و دانشگاه ما قرار بود کارخانه آدم سازی باشد چرا شده آدم سوزی؟ توی دانشگاههای ما با قاطعیت عرض می کنم که هیچ جوانی به واسطه برنامه های رسمی و درسی دانشگاههای ما دیندار یا دیندارتر نشده است و اگر هم اتفاقی افتاده حاصل جریانهای تربیتی و فرهنگی غیر رسمی در دانشگاههاست. صدا و سیمای ما قرار بود دانشگاه دوم باشد اما چرا هر آنچه در آیینه او می بینیم اگر ضد فرهنگی نباشد عین بی فرهنگی است؟ جوان ما از کدام برنامه پخته و حساب شده دینی و فرهنگی در صدا سیما باید بهره ببرد تا بتوانیم اسم دانشگاه بر آن بگذاریم ( نمی خواهم معدود برنامه های مفید در دانشگاه یا صدا وسیما را زیر سوال ببرم) و اون دیندار تر شود یا متنبه که گناه نکند؟ روحانیت عزیز ما را چه شده است که روزی بنا بود راهنما و موعظه گر اهل عمل این ملت باشد اما امروز به حداقل ها بسنده کرده است اگر نگویم دچار روزمره دگی و بی فادیده گی در امر تبلیغ دین شده است؟ برای روحانیون ما زندگی شخصی بر تبلیغ دین مقدم شده است! اقایون معروف و اهل منبر هم که حسابی اهل حساب و کتاب شده و پاکتهای آنچنانی بله... توجیح هم هست که در راه خیر صرف می شود!! انگار جماعت خودشون بلد نیستند کار خیر بکنند! یا در راه خیر صرف کنند! مسئولین اجرایی و سیاسی و تقنینی و قضایی و امثالهم چرا بجای جوال زدن به ملت یه سوزنی به خود نمی زنند که شاید ذره ای خطا هم در اعمال انها باشد که یک کجی در رفتار آنها برابر با هزاران کجی امثال من یه لا قباست؟کم کاری دستگاه قضایی در برخورد با دانه درشت ها و مفسدین فی الارض که چهره و نامشان بر همگان اظر من الشمس است الا برای آقایان خود برای نزول بلا کافی است! پسر فلانی که از چهراش شرارت و نفاق می بارد هزاران گند اقتصادی وسیاسی بار آورده و الان تو انگلیس به ریش انقلاب اسلامی و ارمانهایش می خنده اون وقت دستگاه قضایی نگران حیثیت افراد است ! و از معرفی خائنین به ملت به بهانه های واهی سر باز می زند . نمی دانم حیثیت انقلاب مهمتره آقای آملی یا حیثیت مهدی هاشمی و صدها مهدی هاشمی دیگه که گناهان هر کدومشون اگر قرار بود خدا با عدالتش رفتار بکنه برای نابودی هزار تا تهران کفایت می کرد؟

اقایان رها کنید این بازی ها را خودتون رو اصلاح کنید مردم انقدر هم بد نشده اند که خدا بخواهد بخاطر گناهان اونها بلا نازل کنه. اگر نبود نعمت بی حد وحصر ولایت فقیه و سایه رحمت نائب امام عصر(عج) که همه ما تا به حال شامل صد ها بلا شده بودیم. اگر نبود حاصل خون صدها هزار شهید و جانباز و آزاده که امروز در پیچ و خم زندگی روزمره ما به فراموشی سپرده شده اند که اقایان تا حالا صد تا کفن حاصل از بلا  پوسانده  بودند.خدا خیلی صبور تر از اینه که بخاطر گناه چند تا جوان و نوجوان که بنای عداوت ندارند بلا نازل کنه ! سر ما رو شیره نمالید . خشم خدا رو رشوه های بی حساب مفسدین اقتصادی امثال جزایری ها و گیرنده هایی مثل کروبی ها به ظهور و بروز می رسونه.

خشم خدا رو نگاههای گناه آلود ان جوانی که بخاطر نداری به دامن شیطان وشهوت افتاده به این زودی ها ظاهر نمی کنه ! اما خدا از تمسخر آیین واداب خودش خیلی به خشم میاد وقتی سران فتنه بساطی رو فراهم کردند که برای اولین بار در تاریخ اسلام دختر وپسر نامحرم  دوشادوش هم و با کفش و شاید بی غسل! و وضو به نماز جمعه ایستادند تا بجای نوای وحدت ، صدا و فریاد شیطانی انها بلند بشه ،خشم خدا بیشتر افروخته شد. وقتی شیطان بزرگ و غده سرطانی با نادانی و نفاق موسوی و کروبی شدند مورد حمایت یک عده فریب خورده تا نتیجه اش این بشه که بعد از سی سال نزول برکت در این شهر بخاطر دشمنی با دشمن خدا امریکا واسرائیل ، خدا نظر لطفش رو به شهر کم بکنه اقایون یادشون نبود که ممکنه زلزله بشه! و علمای اخلاق نمی دونم چرا دم ار موعظه آقایون نفاق زده نمی زدند؟

یادمون باشه اگر تهران دچار بلا شد بخاطر گناه مردم عادی هم اگر باشه ریشه اش در جای دیگری است که الناس علی دین ملوکهم . این مردم رو دولت سازندگی واصلاحات اینطوری بار آوردند والا سایه رحمت خدا بیش از اینها رو سر این ملت بنا بود پایدار باشه.

بگذریم طولانی نکنم حرف رو . غرض عرض این نکته است که تو تذکرات هم عوام وخواص رو از هم جدا کردن! انگار خواص نیازی به موعظه ندارند! در روایت هست امام صادق (ع) از یکی از اهل معرفت و اهل تذکر دوران خودشون می خواستند که حضرتشون رو نصیحت کنند ، اصحاب ناراحت می شدند که اقا شما خودتان عین معرفتید و بری از هر خطا ، چرا تقاضای موعظه دارید؟ حضرت می فرمودند اثر موعظه فقط در ترک گناه نیست بلکه موعظه طراوت معنوی به روح می ده و همه ارواح به موعظه نیازمندند. شاید امام صادق(ع) می خواستند با این رفتار به ما بیاموزند که بزرگان شما هم نیازمند موعظه اند حتی اگر اهل ذنب و گناه هم نباشند. اگر هم باشند که ... خدا پدر مادر این احمدی نژاد رو بیامرزه که یه بناهایی رو برخی جاها گذاشته که خیلی ارزش دارند . خیلی ها درس اخلاق در هیئت دولت رو مسخره می کنند اینها همونایی هستند که عامل بلای تهران و ایرانند خدا هدایتشون کنه! امیدوارم زمزمه های اهل معرفت در شبهای جمعه، تهران و ایران رو از همه آفت ها حفظ کنه . بیایید همه با هم مخلصانه و خاضعانه از خدا بخواهیم که :

اللهم اغفرلی الذنوب التی تنزلل البلا اللهم اغفرلی الذنوب التی تحبس الدعا  

پوسترزیبایی از حضرت آقا

پوسترزیبایی از آقامربوط به سال همت مضاعف برای دیدن این عکس به ادامه ی مطلب بروید. 
ادامه نوشته

پناهیان-سلوک امام خامنه ای قبل از انقلاب

استاد پناهیان

 

                                                             853 کیلوبایت

                                                          دانلود کلیپ صوتی

                                                      مستقیم یاغیر مستقیم

 

 

 

 

یک شعرخوانی جالب

روزگاری شهر ما ویران نبود

دین فروشی اینقدر ارزان نبود

                                                           3،2  مگابایت

                                                        دانلود کلیپ صوتی

                                                   مستقیم یاغیر مستقیم

 

امام خامنه ای

آقا

کلیپ تصویری سخنان زیبای حجه الاسلام  ماندگاری در مورد مقام معظم رهبری

 حجه الاسلام ماندگاری:

 امروز طلحه و زبیر زمان به جونا میگن یه وقت دیدار آقا نرید! چهره این مرد را ببنید منقلب میشید...

سازنده: فرشاد عبدی-تشان گراف

                                                            2،5 مگابایت

                                                       دانلود کلیپ تصویری

                                                    مستقیم یاغیر مستقیم

امام خامنه ای

ادعای های دروغین

                                                    885 کیلوبایت

                                               دانلود کلیپ تصویری

امام خامنه ای- دیدار با خانواده شهید

دیدار آقا با خانواده ی شهدا

دیدار بسیار جالب با خانواده شهید در یزد

                                               

                                                     1،3 مگابایت

                                         دانلود مستقیم کلیپ تصویری

سیاست خارجی از نظر موسوی

وقتی او هیچ چیز را نمی بیند...

                                                               2 مگابایت

                                                 دانلود مستقیم کلیپ تصویری