..عشقم سکوت..

صفر رابستند تا ما به بیرون زنگ نزنیم.از شما چه پنهان از درون زنگ زدیم (حسین پناهی)

..عشقم سکوت..

صفر رابستند تا ما به بیرون زنگ نزنیم.از شما چه پنهان از درون زنگ زدیم (حسین پناهی)

دوستت دارم پدر

من نبودم و تو بودی

بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی

حالا سالهاست که با بودنت زندگی می کنم

هر روز، هر لحظه، هر آن و دم به دم...

فرشته ی بزرگ مهربانم...!

ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمیبینمت

دستان زحمت کشیده ات را می بوسم و پیشانیت را...

تو چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود...

خاک پایت هستم تا هست و نیست هست...

پدر...!

ای بزرگ مرد سرنوشتم

ای دار و ندار و همه دارائی ام

ای اسوه استقامت و صبر و مهر...

به حرمت شرافتت می ایستم و در برابرت تعظیم می کنم...

پدر...!

سرم را نه ظلم می تواند خم کند

نه مرگ

نه ترس

سرم فقط برای بوسیدن دستهای تو خم می شود

پدر...!

کاش کنارت بودم و عاشقانه صورتم را روی پاهایت می گذاشتم

جای پایت را می بوسیدم

و بزرگی و استقامتت را به رخ دماوند و اورست و تمام کوههای دنیا می کشیدم

بگذار تا با تمام وجود از همین راه دور، صدایت کنم...

فریاد بزنم:

دوستت دارم پدر

دوستت دارم مرد

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام آقا محمود عزیز!
سال نو مبارک!
متن خیلی قشنگیه!

و بقول سهراب:
هر کجا هستم، باشم، آسمان مال من است ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد