..عشقم سکوت..

صفر رابستند تا ما به بیرون زنگ نزنیم.از شما چه پنهان از درون زنگ زدیم (حسین پناهی)

..عشقم سکوت..

صفر رابستند تا ما به بیرون زنگ نزنیم.از شما چه پنهان از درون زنگ زدیم (حسین پناهی)

از فرزدا حسنی تا کلاه قرمزی! !

* با توجه به اینکه در شبکه 3 سال جدید با "فرزاد حسنی" تحویل شد، کدام مورد صحیح است؟!
الف.
همه ی مجریان کاربلد، کاردرست، دارای فن بیان قوی، بادی بیلدینگ و ... صدا و سیما یکهو همه با هم در ایام نوروز به مرخصی رفته اند و مسئولان صدا و سیما یک دفعه حواسشان را جمع کرده و متوجه شده اند فقط فرزاد مانده است و به ناچار علی رغم میل باطنی آنتن را در زمان تحویل سال نو به او سپردند.

ب. کاش همون طور که فرزاد "محمد رضا فروتن" رو به برنامه اش دعوت کرده بود، رادان رو هم به این برنامه دعوت می کرد. البته منظورمون "بهرام رادان" هست!

ج. بالاخره هر چند وقت یکبار بد نیست که از مجریان دسته دو و سه ای همچون حسنی و رشیدپور و علیخانی استفاده شود تا سطح توقع مردم با دیدن مجریانی همچون مدرس و یامین پور و ... خیلی بالا نرود!

د. اصولا هدف وسیله رو توجیه می کنه، مخصوصا که هدف کاهش مخاطبان شبکه های ماهواره ای باشه!

* کلا نظر شما در مورد زلزله ی ژاپن چیست؟!
الف. این ژاپنی ها خیلی گاگول هستند! آخه آدم عاقل روی یخ نیروگاه اتمی می سازه؟! اصلا شما که بلد نیستین نکات ایمنی در ساخت نیروگاه اتمی رو رعایت کنین بیخود می کنین نیروگاه اتمی می سازین!

ب. همچنین میگن فاجعه ی انسانی که آدم فکر می کنه چه اتفاقی افتاده! همش 20 هزار نفر فوت شدن، یعنی کمتر از تعداد نفراتی که هر یک سال در حوادث جاده ای ما به اون دنیا رهسپار می شن!

ج. لطفا زمانش رو بیشتر کنین! کی پخش می شه؟!

د. توصیه می شه از طنزهای عصرایران (الف.راستگو) برای خنک کردن راکتورهای هسته ایشون استفاده کنن. مطمئن باشن جواب می ده!

* نظر شما در مورد اکران نوروزی دو فیلم "اخراجی های 3" و "جدایی نادر از سیمین" چیه؟!
الف. وقتی ژانر این دو فیلم با هم فرق داره، اصلا یعنی چی که با هم دارن رقابت می کنن؟! مگه مثلا زالزالک با خودروی بنز(!) می تونه رقابت کنه؟! اصلا چه ربطی داره!!

ب. رفتم اخراجی های 3، مردم اینقدر خندیدن که نذاشتن بخوابم. رفتم جدایی نادر از سیمین مردم اینقدر در انتهای فیلم دست زدن که بدجور از خواب پریدم. در نتیجه هیچکدوم از این 2 فیلم برای رفتن به سینما و ایضا استراحت در این مکان، مناسب نیستند. لطفا یکی از فیلم هایی که جواد رضویان و امثالهم توش بازی می کنن رو رفتن به سینما انتخاب کنین!

ج. از کدوم شبکه پخش می شه؟!

د. این رقابت صد در صد عادلانه است. هر چند صدا و سیما عوامل اخراجی ها رو در زمان تحویل سال به تلویزیون دعوت کرد و فرت و فرت هم تبلغات زیرنویس می کنن، اما در عوض جدایی نادر از سیمین یک فیلمنامه ی درست و حسابی و یک کارگردان کاربلد داره!

هـ.. یه سوال! چرا تبلیغات فیلم اخراجی ها وقتی زیرنویس می شه فونتش درشته، اما تبلیغات اون یکی فیلم دیگه ریز هست و سریع می ره؟! هان؟!

* کلا نظر شما در مورد برنامه های نوروزی صدا و سیما چیست؟!
الف. لطفا کلاه قرمزی اش رو بیشتر کنن!

ب. چرا کلاه قرمزی رو توی برنامه ی کودک و نوجوان نشون می دن که ما یواشکی نگاهش کنیم؟!

ج. مگه برنامه ی نوروزی دارن؟!

د. توپ! (البته پلاستیکی!)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد