..عشقم سکوت..

صفر رابستند تا ما به بیرون زنگ نزنیم.از شما چه پنهان از درون زنگ زدیم (حسین پناهی)

..عشقم سکوت..

صفر رابستند تا ما به بیرون زنگ نزنیم.از شما چه پنهان از درون زنگ زدیم (حسین پناهی)

شهید هادی کرابی

سلام  

امروز یه تصمیم عجیبی گرفتم.تصمیم گرفتم یکم از خودم بگم اخه جون سرم شلوغه و بدجوری گرفتار کار و زندگی شدم هر موقع میخواستم وبلاگمو اپ کنم  معمولا میرفتم سراغ وبلاگ بقیه و با یه کپی پیست سرو ته قضیه رو هم میاوردم اما یه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفتم خودم بنویسم ..... 

یه اتفاق بد.... 

یکی از دوستای دانشگام شهید شده بود.باور تون نمیشه خیلی پسر خوبی بود.خیلی خوب بود خیلی.حتی الان که دارم ازش مینویسم چشمام پر اشک میشه واقعا حیف شد..... قبلا میگفتم هادی.. اقا هادی.. اقای کرابی..اما حالا با تعجب باید بگم شهید هادی کرابی ....

یه روز دیدم داره توی اینترنت داره میچرخه بعدا فهمیدم وبلاگ داره .وبلاگشم توی لینکم هست.الان اون رفته اما وبلاگش و حرفاش مونده .حرفای دلش الان قابل شنیدنه..... 

میخوام خودم بنویسم که اگه منم رفتم یه یادگاذی ازم داشته باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
رستگار 1389,12,10 ساعت 09:50 ب.ظ http://bamvabamiha.blogfa.com

سلام این اولین باری هست که به وبلاگت قشنگت سر میزنم وبلاگ خوبی داری فعلا تنها میتونم این رو بگم که: ای خدا از عاشقان خوشنود باد عاشقان را عاقبت محمود باد
به امید نوشته های خوب بعدیت

رستگار 1389,12,10 ساعت 10:52 ب.ظ http://bamvabamiha.blogfa.com

جناب محمود خان مجدد سلام شما رو در وبلاگم لینک کردم با ارزوی پیشرفت

هادیک 1391,09,17 ساعت 09:51 ق.ظ http://bestboy22.blogsky.com/

داستان شهادت شهید هادی کرابی (تقدیم به همه دوستان و دوستداران شهید هادی کرابی بالاخص خانواده محترم ایشان):
bestboy22.blogsky.com

وبلاگ شخصی شهید هادی کرابی:
badboy22.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد