..عشقم سکوت..

صفر رابستند تا ما به بیرون زنگ نزنیم.از شما چه پنهان از درون زنگ زدیم (حسین پناهی)

..عشقم سکوت..

صفر رابستند تا ما به بیرون زنگ نزنیم.از شما چه پنهان از درون زنگ زدیم (حسین پناهی)

من دلم می خواهد


من دلم می خواهد....
من دلم می خواهد
خانه ای داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش
دوستهایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو
هرکسی می خواهد
وارد خانهء پر عشق و صفای من گردد
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند
شرط وارد گشتن
شست و شوی دلهاست
شرط آن داشتن
یک دل بی رنگ و ریاست
بر درش برگ گلی می کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می نویسم ای یار
خانهء ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دگر
خانهء دوست کجاست؟

 
فریدون مشیری
نظرات 4 + ارسال نظر
سارا 1385,02,02 ساعت 09:52 ق.ظ

اقا محمود برو درست رو بخون جوجه فوکولی بچه خوشکل

سارا 1385,02,04 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام
اینو نوشتم که اون کسی که با اسم من نظر فرستاده ببینه وبدونه که اگه جرات داره با اسم خودش نظر بفرسته نه اینکه از اسم من استفاده بکنه

واقعا که.....

سارا 1385,02,05 ساعت 10:26 ق.ظ

مخمود ریاضی۲ را پاس کردی

ساراـss 1385,02,11 ساعت 10:09 ب.ظ

نمی دونستم اینچنین افرادی هم پیدا می شن که با اسم دیگران هر چیزی که به زبو نشون میاد بنویسند
هرکسی که هستی خیلی ..............هستی
ببخشید آقای سلامی من واقعا معذرت می خوام نمی دونم کی که با اسم من به شما توهین می کنه شرمنده
بهتره که اگر نظری با نام سارا اومد تایید نکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد