..عشقم سکوت..

صفر رابستند تا ما به بیرون زنگ نزنیم.از شما چه پنهان از درون زنگ زدیم (حسین پناهی)

..عشقم سکوت..

صفر رابستند تا ما به بیرون زنگ نزنیم.از شما چه پنهان از درون زنگ زدیم (حسین پناهی)

بازم خبر عروسی یکی از ارازل و اوباش

دهم فروردین عروسی یکی از دوستامه..یکی از هم کلاسیای دانشگاه.کسی که روز اول دانشکاه یا بهتره بگم اولین کلاس دانشگام باهاش دوست شدم و رفیق.میدونید به نظر من همونجوری که ادم یه حس عمیقی به عشق اولش داره توی بعضی از این شرایط هم به بعضی چیزا وفادار میمونه .نمیدونم منطورمو فهمیدین یا به قول بعضیا فکر میکنید حرفام چرت و پرته اما به نظر من اگه ادم اصالت و وجدان و ایمان و معرفت و.....از این جور چیزا داشته باشه به همه چی وفادار میمونه و احترام همه چی رو سر جای خودش حفظ میکنه حالا این وفاداری میتونه از مارک اولین سیگاری که میکشی گرفته تا گوشی و عشق اول و......(خدارو شکر من فعلا سیگاری نیشتم فقط معتاد) 

اره داشتم میگفتم از چی میگفتم؟؟؟؟؟از عروسی بود....طفلی دوستم منو دعوت کرد اما من الان تهرانم و اونم عروسیش توی اسفراینه  (یکی از توابع بجنورد) 

خلاصه اونم ازدواج کرد و رفت و قاطی مرغا شد اما ما هنوز خروس خروسیم اونم از نوع عذبش 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد